Praktyczny przewodnik po tym jak krok po kroku samodzielnie zoptymalizować stronę (produktu, czy też usługi) pod kątem jak najlepszej widoczności w wynikach wyszukiwania Google.
W tym odcinku opowiem wam co składa się na wynik wyszukiwania pokazujący się w Google oraz jak możemy wpływać na jego kształt, a tym samym zwiększyć szanse na pojawienie się w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja meta description, tytułów, adresów URL i opisów podstron to bowiem absolutna podstawa jeśli zależy nam na widoczności w Google. Powiem też kilka słów na temat optymalizacji SEO zdjęć.
Podpowiem również jakie zmiany wdrożyć możemy w treści strony internetowej. Zawartość naszej strony może skutecznie pomóc naszej stronie zdobywać pozycje w wynikach wyszukiwania, ale może też całkowicie zdeklasować ją w oczach Google. Wpływ na to mają nie tylko słowa kluczowe zamieszczone w tekście lub ich brak, ale też np. odpowiednio skonfigurowane zdjęcia, jak również prawidłowe znaczniki html użyte w kodzie strony.
Choć kompleksowa optymalizacja strony jest dużo szerszym i wielowątkowym procesem, to w praktyce wiele podstawowych działań możemy wykonać sami, jeśli tylko mam na to trochę czasu i chęci. Szczególnie w przypadku niszowych branż już sama optymalizacja stron może przynieść bardzo dobry efekt dla pozycjonowania strony w Google.
---
Transkrypcję filmy oraz zdjęcie tablicy w dobrej jakości znajdziesz na: chcesz otrzymywać powiadomienia o moich filmach, dodaj mój kanał do swojej listy subskrybowanych. Znajdziesz mnie też na:
- Facebooku LinkedIn Twitterze
Comments
Post a Comment