Youtube Para Kazanma Eğitimi 14. Bölüm - Google SEO Çalışması

Video yüklerken YouTube SEO dikkat etmemiz şart. Yoksa izlenme alamayız. Detaylı olarak en kolay şekilde anlatmaya çalıştım. İyi seyirler.

Aktif olmaya çalıştığım dijital medya linklerim:

- YouNow "canlı yayın" / 21:00 Oyun kanalım Wuhuu! Performans Geçmeyin Photoshop Eğitim Albümlerimiz:

- Temel Eğitim Seti Manipülasyon Çalışmalarımız Yaratıcı ve Pratik Bilgiler Speed Art Çalışmalarımız üzerinden para kazanma

İnternet üzrinden para kazanma kulağa çok hoş geliyor değil mi? Bildiklerinizi video haline getirip insanlarla paylaşarak onların izlemesini ve bu şekilde bir miktar da olsa sizin bu durumdan para kazanmanız. Hatta aile geçiminizi internet üzerinden sağlamanız. Hayal gibi gelse de aslında bazılarımız bu şekilde hayatlarını devam ettiriyoru. Pcderslerim olarak bu hayalin peşinden koşuyoruz. Sadece sevdiğim işi yaparak gelir kazanmayı. Her ne kadar da mümkün olması zaman alsa da peşinden koşmak ve en önemlisi bir hayale sahip olduğum için bile çok mutluyum. Bu hayali olan insanlara yardım etmek için de bu eğitim serisine devam ediyorum. Anlattıklarım aslında kendi maceram sırasında karşılaştığım sorunlar ve bulduğum çözümler. İnternetten para kazanma mümkün. Bunu gördüm ve sizlerle paylaşıyorum.

Kolay para kazanma yolları

Bu başlıkta gördüğünüz sitelerdeki makaleleri okuyun ancak kolay olduğunu söylerlerse inanmayın. Çünkü para kolay kazanılmıyor. Bir zaman harcamanız, sabırlı olmanız gerek. Onun için eğer bu iki kriterin sizde olmadığını düşünüyorsanız o zaman şimdiden kenara çekilin. Ancak azıcık bile olsa denemek istiyorsanız buyurun gelin. Şans sizden yana ise ve siz kendi hakkınızda yanılıyor iseniz o zaman güzel başarılar elde edebilirsiniz. Örnek olarak Pcderslerim 60 bin üzeri bir aboneye ve aylık 600bin izlenmeye sahip ancak aylık gelirimi 800 TL zor buluyor. Bizim büyüklükte kanal olup milyonlarca aylık izlenme alıp ve kazancı 2000 dolar olan kanallar var. Onun için söylediğim gibi biraz da bazen şans önemli bir kriter oluyor.

Youtube kanal açma

Youtube kanal açmak için internetinizin olması yeterli ancak onu faydalı bir şekilde kullanıp paraya çevirip gelir kazanmak ya da başında sadece vakit harcamak size kalmış. Para kazanmak isterseniz eğer kendi youtube deneyimimi sizlerle paylaşıyorum buyurun aramıza beklerim.

Youtubeden para kazanma

İnternetten para kazanma ihtimalinizin yüksek olması için videolarınızın izlenmesi şart ancak ilk zamanlarda bir az hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. Çünkü izlenme almak gerçekten o kadar kolay değil. YouTube SEO çok önemli ve bu işlem her bir video için özel olarak yapılması gerek. Youtube para kazanma mümkün ancak belirli konuları iyi bir şekilde öğrenmemiz gerek ve SEO bunlardan en önemlisi.

Youtube SEO

YouTube SEO aslında abartılacak kadar zor bir şey değil. Alışana kadar biraz yorucu gelebilir ancak alıştıktan sonra çok kolay gelecektir. Peki SEO ne anlama geliyor? Search Engine Optimization (Google arama motoru optimizasyonu) bu şekilde insanlar bizim kanalımızı bulurlar. Nasıl mı peki? Her gün insanlar Google ve YouTube üzerinden arama yaparlar. Bu aramalarda kullandıkları kelime ve cümle yapılarını kendi video açıklamamızda kullanarak videomuzun ön plana çıkmasını sağlayabiliriz.

Güncellemelerden anında haberdar olmak için takip edin:

- Google+ profilim Abone ol güncel videolardan haberdar ol olmak için eğitimleri "beğen" ve motive edici bir "yorum bırak" duyarlılığını gösterdiğin için teşekkür ederim.

Pcderslerim diğer sosyal medya ağlarımız:

- Güncel takip etmek için "abone olun" Pcderslerim "Facebook sayfası" Pcderslerim "Twitter sayfası" Pcderslerim "mail üyeliği" Bağış yapmak isteyenler için Bağış yapmak isteyener için .

Grafik tasarım programı Photoshop ile ilgili online ücretsiz özel türkçe ders paylaşımları yapıyoruz. Her bir çalışma türkçe özel ders. Özel türkçe dersleri diyorum çünkü eğitimlerimizin kalitsine güveniyoruz. Üst seviye eğitimlerimize bakmayı unutmayın.

Merhaba Pcderslerim takipçileri ben Afgan Rasulov! Sanat, eğitim ve eğlenceyi harmanlayarak grafik tasarımla ilgili Türkçe eğitimler hazırlayarak üniversite okuyan, okumayan, İngilizce bilmeyen ya da özel okullara, kurslara bütçesi yetmeyen geçliğe yardım etmek tek hedefim. Tabi bunun yanında YouTube para kazanma ve hayatımı paylaştığım bir çoğunuzun işine yarayacağını düşündüğüm vloglar/videolar üretiyorum.

Tüm videolara kanal menümüzden ulaşabilirsiniz:

Comments