MrOptim #10 Pozycjonowanie SEO czy Google AdWords

Pozycjonowanie czy kampania AdWords? Nad tym pytaniem zastanawia się chyba każdy kto posiada swoją stronę w internecie, niezależnie od tego czy jest to prosta strona firmowa, rozbudowany serwis informacyjny, czy też sklep internetowy. Faktycznie SEO czyli pozycjonowanie w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania oraz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, to dziś dwie podstawowe i zarazem najpopularniejsze metody na kierowanie ruchu z wyszukiwarki do naszych stron. Problem pojawia się w momencie, gdy musimy wybrać jedną z nich. Jakie dają korzyści? Co będzie dla nas najlepszym wyborem? W tym odcinku przygotowałem dla was porównanie obu metod, w oparciu czynniki, które uznałem za najistotniejsze. Opowiem o ich zasięgu, efektach jakie dają i kosztach jakie generują. Na koniec powiem też w jakich przypadkach, moim zdaniem, warto zdecydować się na każdą z nich.

---

Transkrypcja całego odcinka oraz zdjęcia tablicy w dużej rozdzielczości dostępne są na moim blogu chcesz otrzymywać powiadomienia o moich filmach, dodaj mój kanał do swojej listy subskrybowanych. Znajdziesz mnie też na:

- Facebooku LinkedIn Twitterze

Comments